Podríem dir sense equivocar-nos que la frase més escoltada durant aquest dies és, sense cap dubte, “Què ràpid ha passat el curs!!!” i com acostuma a passar, quan es tanca curs, reflexionem sobre com ha anat tot plegat. Des de la comissió d’acollida i extraescolars també volem fer i compartir amb vosaltres aquestes reflexions.

Respecte l’acollida de matins, aquest curs s’ha fet una petita variació, petita quant a temps, però enorme quant a importància. Des d’octubre les famílies poden arribar a l’escola a les 7:45h, tot i que el servei comença com sempre a les 8h.
Pensem que d’aquesta manera podem acompanyar els infants des de la tranquil·litat i la seguretat en un moment tant important i delicat com és acomiadar-se.
Per una altra banda, l’acollida de juny ha estat ràpida i fugaç, però intensa com mai, donada la calor que ens ha acompanyat. Els infants, que tenen aquesta capacitat de trobar oportunitats per allà on caminen, han aprofitat per mullar-se de valent i gaudir de les altes temperatures!

I per acabar les nostres reflexions-valoracions, les Activitats Extraescolars.
Aquest any hem ofert taller de dansa lliure, taller de teatre i jocs marcials. Com cada any les activitats han tingut molt bona acollida entre els infants i famílies.
Com a novetat aquest curs es va posar una bústia de suggeriments per tenir en compte la programació de cara al curs vinent. Hem recollit les vostres propostes i mirarem de fer tot el possible per donar-vos resposta el pròxim curs.

Des de la comissió us fem arribar una forta abraçada a totes les famílies que participeu tant de l’acollida com de les extraescolars. Fins aviat!

Contacte: Hila i Marta.

acollida.afi@escolaelmartinet.cat