El passat 26 de maig vàrem celebrar una gran festa reivindicativa, una festa molt bonica on vàrem ballar, vàrem riure, vàrem demanar allò que volem amb molta il·lusió! Una Escola Institut El Martinet i un jardí sense ciment!

Gràcies a TOTS I TOTES per fer-ho possible!

I com va dir la La tresca i la verdesca… guardem-nos una mica d’aquest pol·len per llençar-lo una altra vegada el dia que ens donin la notícia que un institut escola i un jardí sense ciment seran realitat!!!!

La cançó “Els arbres del Martinet” que ens acompanya es va crear durant les estones del menjador, quan en Pere tot tocant la guitarra amb els infants (la primera i segona promocions d’El Martinet) van començar a explicar com era per a ells El Martinet.

“Els arbres del Martinet
creixen forts i contents
en companyia dels nens i nenes
que donen vida als ambients”