Des de fa uns anys tenim a la nostra disposició una vitrina per poder exposar les petites obres d’art que els artesans i artistes creen.

La trobareu entre la porta d’entrada a l’edifici gran i l’oficina de l’AFI.

Està a disposició de totes aquelles famílies que hi vulguin mostrar alguna cosa a condició que sigui feta amb les seves pròpies mans.

Al voltant de Sant Jordi de l’abril passat també hi vam exposar llibres fets per familiars dels alumnes. Aquesta nova vessant ens va permetre descobrir que a l’escola hi tenim no pocs escriptors. Esperem que n’apareguin més durant aquest curs i que vulguin mostrar-nos la seva obra literària, escrita, i també gràfica.

A més a més de la visibilització que intentem tenir a dins de l’escola, fa prop d’un any que fem per muntar fires a fora del centre escolar. Per aquest fi tenim un grup de whatsapp on us hi podeu afegir si ho desitgeu, la persona encarregada és Laura Romero, mare de Candela, Vera i Narel. podeu demanar-li a ella que us informi d’aquest grup al telèfon 635 26 50 62.