Benvolgudes famílies,

Com alguns de vosaltres ja sabeu, aquest any els pares i mares de l’escola ens hem organitzat amb una nova estructura aprofitant que hi havia renovació de càrrecs.

Aquesta nova estructura és la Coordinadora de l’AFI (Associació de Famílies d’Infants, fins fa poc AMPA), que neix d’aquesta nova idea de renovació general. És una coordinadora transversal ON TOTES les comissions hi estan representades, on hi arriben les veus de TOTES les persones que hi treballen des de diferents llocs dins de l’escola.

On les idees de totes són importants i les propostes i decisions es prenen col·lectivament i horitzontalment.

Ànimes poderoses que segueixen remant juntes tot i la tramuntana que a vegades bufa… Cadascú amb el seu singular rem i la seva energia disponible… però amb el mateix objectiu: cuidar i treballar cada dia per cuidar el tresor de la nostra estimada escola.

Tot seguit us presentem les comissions que s’han creat per ajudar a organitzar-se millor:

PARTICIPA A L’AFI! APUNTA’T A LES COMISSIONS

Comissió ECONÒMICA

Com ja us podeu imaginar, aquesta Comissió dóna suport a les tasques econòmiques de totes les altres Comissions. A més fa un seguiment global de tota l’AFI, en el sentit econòmic i el legal. En aquesta comissió cal un cop de mà! T’animes?

comissió econòmica

Sònia i Abraham

Contacte: Sònia Pérez i Abraham Prat.

economia.afi@escolaelmartinet.cat

Comissió MENJADOR

És la comissió que fa el seguiment del menjador de l’escola, això inclou coordinar-se amb l’escola, l’empresa que subministra els aliments i prepara els àpats, i les persones que coordinen el dia a dia amb les famílies que utilitzen el servei. També inclou triar els monitors que es fan càrrec de cada grup de nens, recolzar la seva feina, i atendre les necessitats i demandes que hi estan implícites.

Contacte: Montse

menjador.afi@escolaelmartinet.cat

Comissió CRÉIXER EN COMUNITAT

La seva tasca principal és enfortir els llaços entre família i escola per millorar la vida del nen pel que fa a la vivència educativa. Darrere d’aquest propòsit hi ha el desig dels pares i mares de ser subjectes actius en l’educació dels fills.

Aquests objectius es concretaran en la creació d’espais de trobada de les famílies, la millora de l’acompanyament i la rebuda de les famílies noves. Es vol posar un interès especial vers les famílies amb risc d’exclusió social.

Contacte: Sandra i Anna.

creixerencomunitat.afi@escolaelmartinet.cat

Comissió d’ACOLLIDA, EXTRAESCOLARS I CANGURATGE

Aquesta Comissió s’encarrega del canguratge dels matins abans de les 9, el dels dies amb jornada intensiva al juny, i el de les reunions de pares.

Marta i Hila

També organitza els tallers extraescolars per als nens i les nenes.

Contacte: Hila i Marta.

acollida.afi@escolaelmartinet.cat

Comissió DE DIES ESPECIALS

És una Comissió que s’encarrega d’organitzar els dies especials proposats per l’escola i també els que proposa directament l’AFI.

Entre aquestes diades hi ha la xocolatada d’hivern, els esmorzars de les Jornades Pedagògiques, festa de final de curs i d’altres que puguin ser proposades al llarg del curs.

A part de la tasca de gestionar aquestes activitats també hi ha la d’aconseguir la col·laboració de les famílies quan faci falta ajuda extra.

Contacte: Maria Ruiz.

diesespecials.afi@escolaelmartinet.cat

Plataforma NO A LA BENZINERA

Fa un any es va crear aquesta comissió per aturar la construcció d’una benzinera, un túnel de rentat de cotxes i una botiga al costat de l’escola. Aquest primer objectiu es va aconseguir gràcies a l’acció de l’escola i el barri, i es va desplaçar la futura benzinera i la botiga al costat dels mossos. Actualment, no s’ha començat cap obra.

comissió benzinera

Les «txetxas» tampoc volen la benzinera

Alhora, però, es va veure la necessitat d’evitar properes construccions al voltant de l’escola no adients amb el dia a dia dels nens i també millorar la mobilitat dels carrer adjacents amb una anella verda que protegeixi l’entorn escolar.

Contacte: Marta.

Comissió D’INFORMÀTICA

La tasca d’aquest comissió principalment és la de proporcionar eines informàtiques per agilitzar i millorar la gestió i la comunicació entre les famílies de l’AFI i l’escola.

Contacte: Arnau i Alberto

comunicacio.afi@escolaelmartinet.cat

Comissió de COMUNICACIÓ

La componen les persones que s’han compromès a establir una bona comunicació entre les famílies, la direcció de l’escola, les decisions de l’AFI, i tot allò que pugui passar dins aquestes parets invisibles i permeables que conformen el centre escolar.

comissió comunicació

Cristina, Noe, Ruth i Diana

Per poder complir amb aquest ambiciós objectiu fem servir grups de whatsapp, llistes de difusió, llistes de correu, i aquest any apareix una novetat: un butlletí.

Aquest butlletí que teniu entre mans o davant vostre (si llegiu la versió digital) ha estat fruit d’una gran il·lusió per fer arribar a tothom les coses que passen a prop nostre.

T’hi apuntes? Ens calen sobre tot dissenyadors gràfics, però tothom hi és benvingut!

Contacte: Noe

comunicacio.afi@escolaelmartinet.cat

Comissió de MARXANDATGE

Venta de productes relacionats amb l’escola i gestió de totes les tasques que hi estan relacionades: pressupostos, comandes, control d’estocs, …

Paral·lelament, aquest any volem promocionar la marca El Martinet, aprofitar la bona acollida dels productes i difondre’ls. Tot això en coordinació amb l’equip directiu de l’escola.

Contacte: Carol

marxandatge.afi@escolaelmartinet.cat