editorial1

L’escola, un any més torna a bullir de vida.

Els nous rostres, nous espais, noves possibilitats i descobertes ja han esdevingut familiars. El curs començava al setembre amb un nou equip directiu i amb una nova Associació de Families (AFI), que recollien el llegat que els havia precidit i imaginaven noves utopies.
El somni de l’AFI té a veure amb la voluntat de millorar i enfortir la participació de les famílies a l’escola, i amb el desig de fer comunitat. I té a veure també amb el voler posar en joc el que tenim com a famílies per fer de la nostra escola un lloc més bonic i més amable encara.
El butlletí que teniu a les mans vol ser la veu de l’AFI. Un indret de paper on informar-nos d’aspectes importants del dia a dia a l’escola, de la realitat i el debat educatiu actual i un lloc on pensar junts.
Volem que aquest butlletí sigui, en definitiva, un lloc on trobar-nos. Perquè ja sabem que els grans somnis estan teixits de grans complicitats.
Bon inici i feliços somnis a tothom.